Kjære gjest, for å kunne besvare dine spørsmål så raskt som mulig har vi lagt ved svar på noen av de vanligste spørsmålene her.
INFORMASJON VEDRØRENDE COVID-19
Tyrifjord Hotell følger helsemyndighetenes retningslinjer med hensyn til smitteverntiltak og benytter videre smittevernveiledere for overnatting og servering utarbeidet av NHO Reiseliv i samråd med myndighetene.
Tyrifjord Hotell følger helsemyndighetenes retningslinjer med hensyn til smitteverntiltak og benytter videre smittevernveiledere for overnatting og servering utarbeidet av NHO Reiseliv i samråd med myndighetene.
FORSTERKEDE RUTINER PÅ RENGJØRING OG HYGIENE
- Hotellets medarbeidere har økt fokus på hyppig renhold med særskilt fokus på badeværelser, toaletter, fellesarealer, hårtørrere, nøkler, dørhåndtak, lysbrytere, fjernkontroller, kortterminaler og annet elektronisk utstyr.
- Håndsprit er tilgjengelig i alle fellesarealer, toaletter, resepsjon, restaurant, bar og møterom. Engangshansker er tilgjengelig fra hotellets resepsjon.
- Alle bord, stoler og overflater renholdes med hyppig frekvens og mellom gjester. Pr i dag er alle menyer engangs som kastes etter bruk. Salt, pepper og andre restaurantartikler er engangsartikler, individuelt innpakket.
- Hotellets rengjøringspersonale benytter nye engangshansker ved rengjøring av hvert enkelt rom som kastes etter bruk, og et nytt sett med kluter ved rengjøring av hvert enkelt rom. Når det er mulig sjekkes det ikke inn på rom før minimum 24 timer eller lenger etter at rommet sist er rengjort.
vi hjelper deg å holde avstand
- Vi har begrenset antall sitteplasser i restauranten, møterom og fellesarealer i henhold til myndighetenes retningslinjer.
- Oppslag om avstandsregler er tilgjengelig i alle fellesområder for våre gjester og ansatte.
endrede rutiner i forbindelse med servering av mat og drikke
- Hotellets frokostbuffet er midlertidig erstattet med et tilpasset frokosttilbud. Frokosttilbudet består av et godt utvalg porsjonspakkede påleggsprodukter som ulike typer ost, skinke, salami, røkelaks, eggerøre, honning og syltetøy. Yoghurt, juice, te, kaffe og et utvalg av porsjonspakket brød, rundstykker, knekkebrød og bakervarer. Varme frokostretter som egg og bacon bestilles fra hotellets restaurantbetjening og serveres direkte til bordet.
- Vi tilbyr mulighet for individuelt ferdigpakket frokost som takeaway om ønskelig.
- Et utvalg med snacks er tilgjengelig i hotellets resepsjon.
- All buffetservering er midlertidig erstattet med tallerkenservering.
- Vi har begrenset antall sitteplasser i restauranten, møterom og fellesarealer i henhold til myndighetenes retningslinjer.
- Håndsprit er tilgjengelig i alles fellesarealer, toaletter, resepsjon, restaurant, bar og møterom.
- Kontaktpunkter som betalingsterminaler og menyer vaskes eller skiftes ut mellom hvert besøk.
- Bordflater og stoler rengjøres mellom hvert besøk.
møter og konferanser
- Møter og konferanser gjennomføres i henhold til myndighetenes retningslinjer om maksimumsantall i lokaler, og minimum 1 meters avstand mellom personer. Hotellet kan bistå med utstyr for gjennomføring av video/hybridkonferanser.
- For å kunne bistå myndighetene ved eventuelt behov for smittesporing skal hvert arrangement ha en ansvarlig arrangør (bestillers ansvar) som har oversikt over hvem som er til stede med navn og kontaktinformasjon til deltakerne.
- Bord, stoler, dørhåndtak, konferanseutstyr og øvrige berøringsflater rengjøres før og etter hver konferanse.
- Håndsprit er tilgjengelig i alle fellesarealer, toaletter, resepsjon, restaurant, bar og møterom.
- Oppslag om avstandsregler er tilgjengelig i alle fellesområder for våre gjester og ansatte.
- Møterom settes opp i henhold til myndighetenes retningslinjer med hensyn til avstand mellom deltakere.
- Servering av mat og i forbindelse med møter og konferanser serveres porsjonspakket til hver enkelt møtedeltaker.
ytterligere informasjon
- Gjester som ikke deltar på en registrert konferanse eller som har forhåndsbestilt oppholdet bes registrere sitt besøk ved ankomst ved hjelp av vår app-løsning (QR kode). Opplysninger om innlogging vises ved oppslag i resepsjonen og i restauranten.
- Vi ber gjester som ikke føler seg friske om å utsette sitt opphold hos oss og bli hjemme.
- Vennligst kontakt oss direkte dersom det skulle være andre spørsmål vedrørende ditt besøk hos oss eller et ønske om ytterligere informasjon.
* Vennligst vær oppmerksom på at denne informasjonen gjelder inntil videre og kan oppdateres fortløpende.